Ljudi, ki so vsak dan dejavni na družabnih omrežjih, bi lahko razvrstili v pet kategorij, ugotavlja ameriški časnik Huffington Post. Za katere značajske skupine gre? Preberite si!

Pametnjakoviči. Radi prepričujejo, svetujejo, modrujejo – skratka, imajo mnenje o vsem, po možnosti so tudi dobro podkovani tako rekoč v vseh tematikah, ki se jih dotikajo objave drugih. Ohranjajo vzvišen odnos nad sogovorniki in pričakujejo, da bodo vsi všečkali njihove objave, sami pa niso niti približno tako radodarni s pokloni. Ko naletijo na nestrinjanje, se odzovejo predrzno, morda celo žaljivo, kar zdravo razumskim pravzaprav le še potrdi njihova ozka obzorja.



Razgaljeni. Na družbenih omrežjih objavljajo prav vse, saj jim varovanje zasebnosti v življenju ne pomeni ničesar. Prepričani si, da so zanimiva njihova opravila v toaletnih prostorih, pomerjanje oblačil, obedovanje, da o utrinkih z oddihov, zabav in drugih pomembnih dogodkov niti ne govorimo. Všečkanje jim daje energijo in zagon, tako se počutijo sprejete in ljubljene. Tako se na družbenih omrežjih običajno vedejo ljudje z izjemno nizko samozavestjo.



Poslovneži. Praktično gledano so poslovneži in podjetniki med redkimi skupinami, ki jim lahko koristi udeležba na družbenih omrežjih. Ta so pač odlična platforma za oglaševanje in širjenje zamisli ter nabiranje podpore. Takšni udeleženci ne bodo nikoli razgaljali svoje zasebnosti, bodo pa z veseljem pobrskali po življenju drugih, da ugotovijo, ali so pred njimi potencialne stranke ali kupci. Egoisti, ki so se pripravljeni prodati za lažnega prijatelja!



Zaljubljeni vase. In zato je njihovo osnovno sredstvo objave – selfi. So dokaj povezani s skupino razgaljenih, le da so zaljubljenci vase osredotočeni pač – nase. Torej, ko potujejo, ne bodo objavljali fotografij kraja, ki so ga obiskali, temveč sebe s skromnim ozadjem destinacije. Tudi na drugih dogodkih so vedno oni v prvem planu, vse drugo je pač postranskega pomena. Spet, nizka samozavest in nezdrava samopodoba!



Prepirljivci. Negativna energija je pač njihova gonilna sila. Komentarja ne objavijo zato, da bi začeli razpravo, temveč zato, da bi nekoga kar takoj prizadeli ali spravili v zadrego. Njihov poglavitni namen sodelovanja na družbenih omrežjih je ta, da ljudi prepričajo, kako je svet krivičen in okruten, tudi njihove objave odražajo zgolj negativna stališča, težave in bolečino.