Film, ki je premiero doživel na filmskem festivalu v Annecyju v Franciji, je nastal na pobudo poljske režiserke Dorote Kobiele. Sprva je načrtovala kratki film, ki pa je nato prerasel v celovečerni film, je povedala za britansko televizijo BBC. Ustvarjalci so pod drobnogled vzeli kar 94 van Goghovih umetnin in jim navdihnili filmsko zgodbo. 



Kobielevi se je kot režiser pridružil tudi njen mož Hugh Welchman, ki je najbolj znan kot producent z oskarjem nagrajenega animiranega filma Peter in Volk in ki je bil prepričan, da bodo ljudje v tem medijsko nasičenem svetu želeli videti nekaj res izvirnega. 



Za film so potrebovali kar 65.000 oljnih slik, ki jih je naslikalo 115 slikarjev, neverjeten dosežek, ki so ga tekom nastajanja filma mnogi financerji in ljudje, ki delujejo v animaciji, označili za noro in nemogoče početje, je za BBC povedal Welchman in pripomnil: »Ampak v resnici gre v bistvu samo za to, koliko slikarjev lahko najdeš in ali jih lahko najdeš dovolj, ki bodo slikali dovolj kvalitetne slike.« 



Celovečerec se osredotoča na zadnje obdobje van Goghovega življenja. Zgodba se začne leto dni po slikarjevi smrti, ko občasni van Goghov model Armand Roulin dobi nalogo, da pismo, ki ga je umetnik napisal pred smrtjo, dostavi njegovemu bratu Theu. Armand je sprva zadržan, nato pa se poda na popotovanje, na katerem skuša razjasniti podrobnosti smrti očeta moderne umetnosti. 



Film, ki poleg nadarjenih slikarjev vključuje tudi precej znanih igralskih imen (in njihovih glasov), so premierno že predvajali v večini evropskih držav, v Sloveniji pa naj bi si ga ogledali šele letošnjega decembra. Za pokušino si oglejte predfilm o nastajanju celovečerne umetnine.