Predstavitvena informacija

Zapeljite britansko legendo

Poznavalci klasičnih športnih avtomobilov ob omembi kratice MG zastrižejo z ušesi, saj gre za priznano britansko znamko športnih avtomobilov MG Motor.
Fotografija: MG ZS je v Sloveniji na voljo v treh različicah, in sicer Excite, Exclusive in Luxury. FOTO: Blaž Kondža
Odpri galerijo
MG ZS je v Sloveniji na voljo v treh različicah, in sicer Excite, Exclusive in Luxury. FOTO: Blaž Kondža

MG Motor je davnega leta 1924 v Veliki Britaniji ustanovil William Morris, lastnik takratnega podjetja Morris Garages. V dvajsetih letih prejšnjega stoletja so želeli MG razvijati v smeri športnih avtomobilov, zato je ta znamka v zgodovini podrla več kot 40 svetovnih hitrostnih rekordov in bila proglašena za najkakovostnejši dirkalni avtomobil na svetu. Sodobni MG je danes v lastništvu SAIC Motors, največje kitajske avtomobilistične skupine, in ima odlične prodajne rezultate na evropskem trgu. MG ZS, ki ga bomo bolje spoznali v nadaljevanju, je njihov adut v priljubljenem segmentu kompaktnih športnih terencev (B SUV).

Elegantna udobnost

Kompaktni športni terenec MG ZS so na trgu prvič predstavili leta 2017 in velja za najzaslužnejši model za hitro vrnitev podjetja MG Motor na evropski trg. Eleganten in udoben avtomobil je namenjen kupcem, ki iščejo prostorno, družinsko naravnano vozilo, opremljeno z najsodobnejšo tehnologijo in s kar 7-letno garancijo. Športni terenec ponuja odlično razmerje med ceno in kakovostjo, bogato serijsko opremo, dva bencinska motorja z ročnim ali samodejnim menjalnikom ter enega največjih prtljažnih prostorov v svojem razredu, in sicer 448 litrov.

»Izrazit zunanji dizajn modela MG ZS je rezultat športnega videza, ki sočasno ohranja praktične mere. Ozke in elegantne serijske LED-luči se ukrivljajo proti boku in dodatno poudarijo športni nastop. Meglenki na robovih in zaščita podvozja z aluminijskim učinkom v bogatejši različici opreme zaokrožajo videz. Ob strani so na novo oblikovana lahka kovinska 17-palična platišča dveh privlačnih dizajnov, odvisno od razreda opreme. Zadaj zaokrožujejo zgodbo LED-luči s prepoznavnim svetlobnim podpisom z modernim crossover videzom,« pravijo o zunanjih potezah avtomobila predstavniki znamke. Kupci ob tem lahko izbirajo med šestimi živahnimi barvami.

Počutimo se kot doma

Notranjost MG ZS je oblikovana posebej pozorno, da bi se voznik in potniki v vozilu počutili kot doma. Zato je posebej poudarjena čim večja izbira na dotik mehkih materialov, ki jim piko na i dajo kontrastni šivi. Pregledna in jasna armaturna plošča v višjem razredu opreme je digitalne oblike, medtem ko je sredinski zaslon infozabavnega sistema (10,1 palca) serijski.

Sredinski zaslon omogoča upravljanje digitalnega (DAB) radia, povezljivost po bluetoothu, Android Avto in Apple CarPlay, v najvišjem razredu opreme pa tudi prikaz satelitske navigacije iGO oziroma 360-stopinjske parkirne kamere. Ob večfunkcijskem usnjenem volanu je tu tudi vrsta klasičnih stikal pod multimedijsko konzolo za nadzor klimatske naprave (serijsko) in ravno takšni neposredni ukazi znatno poenostavijo celotno logiko upravljanja.

MG ZS želi popolnoma ugoditi potrebam voznikov, zato že serijsko ponuja bogato opremo, na primer klimatsko napravo, tempomat, pomoč za speljevanje v klanec, USB-priključke in zadnja parkirna tipala. Usnjeni sedeži, navigacija, digitalni merilniki, boljši avdiosistem, senzorji za dež, elektronsko nastavljiv voznikov sedež in še mnogo drugega pa sodi med opremo višjega razreda.

Ko prostor ni težava

Kljub kompaktnim zunanjim meram (dolžina 4332 mm) je MG ZS eden izmed najbolj velikodušnih modelov, ko govorimo o razpoložljivem prostoru za glavo, ramena ali noge potnikov. Medosna razdalja 2580 mm omogoča udobno potovalno izkušnjo tako za voznika kot za potnike. Lahko se pohvali tudi s 55 mm dodatnega prostora za ramena in 80 mm za glave potnikov zadaj, kar je več od povprečja v razredu.

Izjemno prostornost s 448 litri zagotavlja tudi prtljažnik (okoli 60 l več od povprečja v razredu kompaktnih mestnih terencev), ki ga lahko z zlaganjem deljenih naslonov zadnjih sedežev povečamo na 1375 l.

FOTO: MG
FOTO: MG

Dodatni prostori za shranjevanje po vsej kabini in tudi serijski strešni prtljažnik še bolj poudarjajo praktičnost družinsko naravnanega MG ZS. Dodajmo, da je največja obremenitev na vlečni kljuki 50 kg, kar je dobra novica za vse, ki raje prevažajo kolesa zadaj namesto na strehi. Na MG ZS lahko pripnemo priklopnik do 500 kilogramov.

Motorna paleta

Vse različice MG ZS omogočajo tri načine vožnje – Urban, Normal in Dynamic (mestni, normalni in dinamični), narejene za voznikov popolni nadzor nad vožnjo. Mestni način omogoča lažjo in hitrejšo odzivnost pri nizkih hitrostih in med parkiranjem, dinamični način je prirejen za večji upor z večjo stopnjo blaženja. Normalni način odlično dopolnjuje značilno MG nastavitev obes in dinamični odziv za vse voznike, ki želijo ohraniti dosledno raven vožnje.

Ponudbo motorjev začenja atmosferski bencinski štirivaljnik 1,5 DOHC VTI, ki razvije največjo moč 78 kW (106 KM) pri 6000 vrt./min. in največji navor 141 Nm. Moč se na sprednji kolesi prenaša prek petstopenjskega ročnega menjalnika, pospešek od 0 do 100 km/h znaša 10,9 sekunde, medtem ko je najvišja hitrost 175 km/h.

Alternativa je turbobencinski trivaljnik 1.0 T-GDI, ki s pomočjo turbin in neposrednega vbrizga goriva razvije največjo moč 82 kW (111 KM) pri 5200 vrt./min. Največji navor 160 Nm je na voljo v širokem razponu vrtljajev (med 1800 in 4700), kar omogoča zelo gladko in elegantno vožnjo. Najvišja hitrost, ki jo lahko doseže MG ZS s turbobencinarjem, je 180 km/h. Dodajmo, da je omenjeni motor na voljo s šeststopenjskim ročnim in samodejnim menjalnikom.

MG ZS je tudi gospodarno vozilo, saj povprečno porabi med 6,6 in 7,2 litra goriva na 100 prevoženih kilometrov po meritvah WLTP.


Naročnik oglasne vsebine je MG

V prodaji

Ne spreglejte