Z vadbo gre bolje

Telesna moč za spolno moč

Redna telovadba je ključna za dobro počutje in zdravje, lahko pa izboljša tudi spolno življenje. Toda ne govorimo le o telesni pripravljenosti, ki sicer zanesljivo pripomore k vzdržljivosti, temveč o vajah za posamične skupine mišic, ki lahko občutno povečajo slo, gibčnost, spretnost in intenzivnost ter okrepijo vrhunec.

Keglove vaje so za ženske reproduktivne organe izjemnega pomena, poudarjajo ginekologi, in niti moški jih ne bi smeli zanemarjati, saj pomagajo pri inkontinenci in bolečinah v prostati, pri obeh spolih pa krepijo pubokokcigealno mišico, ki ženskam omogoča daljše in intenzivnejše orgazme, moškim pa utrjuje in podaljšuje erekcijo. Keglove vaje so preproste, saj jih lahko izvajamo kjer koli in kadar koli, le nekaj minut na dan, s počepi pa redno utrjujmo tudi zadnjico, ki daje oporo v ključnih trenutkih.



Pojdimo nekoliko višje, predel pasu je namreč pomemben med izvajanjem vsakega položaja. Trebuh in spodnje hrbtne mišice najučinkoviteje krepimo z dvigovanjem zgornjega dela telesa, med ležanjem na hrbtu in trebuhu, kdor si želi pravega izziva, pa naj se spusti na vse štiri, tako da so kolena poravnana z boki, dlani pa z rameni, in izmenjaje se steguje ter dviguje levo roko in desno nogo ter desno roko in levo nogo, tako da sta poravnani s hrbtenico. Predvsem moški se med spolnimi odnosi opirajo na roke ali podpirajo partnerico, zato ne gre zanemariti utrjevanja zgornjega dela telesa: sklece ponujajo odlične rezultate, izkušeni si lahko vajo popestrijo z različnimi položaji rok in nog ter več ponovitvami.



Noge so temelj telesne utrjenosti in – dobrega seksa, sploh če so močne in gibčne. V poštev pridejo počepi, razkoračne vaje in tek, hitra hoja, kolesarjenje. Noge lahko vzdržujemo v odlični pripravljenosti s številnimi aerobnimi vajami in tehnikami, ne zanemarimo kolkov, ki jih trpinčimo z vsakodnevnim dolgotrajnim sedenjem, razgibamo jih lahko preprosto: pokleknemo na kolena in eno nogo iztegnemo naprej, tako da je stopalo zalepljeno na tla. Z vzravnano hrbtenico se spustimo in naprej potisnemo medenico do rahle bolečine in na kratko zadržimo. Ponovimo trikrat ali štirikrat, vajo izvajamo vsak dan ali čim pogosteje.



Za zdravo in močno telo ne potrebujemo ne drage opreme ne dragega orodja, kdor želi, se lahko poigra z utežmi. Z zmernostjo se bomo izognili preobsežnim mišicam, takšna vadba pa menda spodbuja tudi izločanje testosterona, torej krepi spolno slo! Sklenimo z mirnejšo dejavnostjo: joga, denimo, sprosti telo in duha, vztrajnim pa izboljša gibčnost in ravnotežje ter poveča moč.


Or use your account on Blog

Error message here!

Hide Error message here!

Forgot your password?

Or register your new account on Blog

Error message here!

Error message here!

Hide Error message here!

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link to create a new password.

Error message here!

Back to log-in

Close
Več informacij ONAPLUS.SI Logo

Zakaj imamo v uredništvu One radi piškotke?

S potrditvijo piškotkov nam omogočate uporabo analitičnih orodij, s katerimi izvemo, kaj radi berete in česa ne. Želimo ustvarjati kakovostne vsebine, ki jih boste z veseljem prebirali, zato vas prosimo, da potrdite piškotke na spletnih mestih Dela d.o.o.

STRINJAM SE
newsletter
onaplus logo

Naročite se
na OnaPlus in izkoristite
25% popust!

NAROČI SE