Zeleno na krožniku

Ste že prebudili telo?

Visoke temperature kar kličejo po lahki in osvežilni hrani, pa ste se že poslovili od nasitnih in težko prebavljivih živil? Telesu po resnično dolgi in mrzli zimi privoščite olajšanje s svežo zelenjavo in sadjem, veliko tekočine in jedmi z nizkim glikemičnim indeksom. Izkoristite spomladansko sonce pa tudi dež, ki nam te dni nagaja med toplimi žarki, za dolge sprehode!

Zima se je poslovila, pa to velja tudi za mastne in težko prebavljive jedi? Ste jih že odslovili z jedilnika? Skrajni čas je, da na svoje krožnike postavite zeleno, tega bo zdaj namreč v izobilju, zato nikar ne zavračajte tistega, kar vam narava ponuja!

Redki so tisti, ki se tudi v mrzlih mesecih redno gibajo, neugodno vreme je namreč prevečkrat priročen izgovor za lenarjenje v ogrevanih prostorih in grizljanje prepovedanih dobrot ob gledanju televizije. In če ste tudi vi tako preživeli zimo, je skrajni čas, da se odločno spopadete s posledicami nedopustnega lenarjenja in se očistite strupov, ki so se vam nakopičili v telesu, zelo verjetno dodali še kakšen kilogram, povrhu pa oslabili odpornost in vam naprtili utrujenost.



Pomlad s seboj prinaša sveže sezonske dobrote ter razveseljuje ljubitelje sadja in zelenjave, olajšanje in dobro počutje pa lahko prinese vsem tistim, ki so pripravljeni na spremembo življenjskega sloga. Z jedilnika je priporočljivo črtati belo moko, beli riž, maslo, olje, ocvrte jedi, slaščice, mastne mlečne izdelke, kavo in alkohol – če se vam zdi takšno odpovedovanje prevelik zalogaj, ne skrbite, med čiščenjem boste spoznali številne nove in ravno tako okusne jedi, ki bodo navdušile vaše brbončice. Zelo dobrodošel je zeleni čaj, žejo sicer tešite z veliko vode in nesladkano tekočino ter naravnimi sokovi – sveže stisnjeno sadje in zelenjava so ravno tako kakovosten in okusen obrok!



Privoščite si veliko rib, kuhane ali sveže sezonske zelenjave, kalčke, semena, polnovreden riž, kvinojo, ajdo in piro, ki imajo nizek glikemični indeks in zato telesa ne obremenjujejo. Vsak dan uživajte svežo solato, ki jo lahko obogatite s sezamom in lanenim semenom ter zabelite z oljčnim ali konopljinim oljem. Če vam želodec dopušča, si nekajkrat na teden pripravite obroke z grenko in pekočo hrano ter začimbami, ki razkužujejo telo. Malico si popestrimo s sadjem, svežim ali suhim, in oreščki, ki bodo uspešno potešili željo po slaščicah, izogibajmo pa se nepotrebnim vmesnim obrokom: teh naj bo največ pet, od tega le trije večji in dva majhna.



In, ne nazadnje, prepustite se blagodejnim spomladanskim žarkom pa tudi aprilskemu dežju in se vsak dan odpravite na sprehod rekreacija bo ne le spodbudila učinke očiščevalne diete, temveč vas navdala z dobro voljo, sprostila in napolnila s potrebno energijo.

Or use your account on Blog

Error message here!

Hide Error message here!

Forgot your password?

Or register your new account on Blog

Error message here!

Error message here!

Hide Error message here!

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link to create a new password.

Error message here!

Back to log-in

Close
Več informacij ONAPLUS.SI Logo

Zakaj imamo v uredništvu One radi piškotke?

S potrditvijo piškotkov nam omogočate uporabo analitičnih orodij, s katerimi izvemo, kaj radi berete in česa ne. Želimo ustvarjati kakovostne vsebine, ki jih boste z veseljem prebirali, zato vas prosimo, da potrdite piškotke na spletnih mestih Dela d.o.o.

STRINJAM SE
newsletter
onaplus logo

Naročite se
na OnaPlus in izkoristite
25% popust!

NAROČI SE