Hana Karim

Spoznanje, da sem z nakitom povedala vse, je bilo zame boleče

Oblikovalko smo najprej poznali po nakitu, predvsem po ptičkih, ki jih je bilo mogoče najti na broškah, prstanih in ogrlicah, zdaj pa je najbolj prepoznavna njena barvna keramika za dom. Mlada Primorka pravi, da je trenutno v modro-zelenem obdobju, najraje pa vidi fotografije kulinaričnih mojstrovin, ki jih ljudje polagajo na njene stvaritve.

Začeli ste z nakitom, zdaj se bolj osredotočate na izdelke za dom, ste se tu dokončno našli?
Spoznanje, da sem z nakitom povedala vse, kar sem si želela povedati, je bilo zame dokaj boleče. Vem, kako naravno so prišli izdelki izpod mojih rok prej in nekaj časa sem se resnično silila z ustvarjanjem, dokler nisem ugotovila, da to preprosto ne pelje nikamor. Dobri dve leti nazaj me je prvič resneje zamikal svet lončarstva in kmalu zatem sem se osredotočila na oblikovanje izdelkov za dom. Razlog je tudi to, da je na tem področju še toliko neodkritega. A to ne pomeni, da me ne bo zamikal še kak poskus oblikovanja nakita ali pa uporaba kakega drugega materiala. Ustvarjanje je vedno pot v neznano.

Kakšni so aktualni trendi keramike za dom, zdi se, da so bolj kot bela v ospredju barve?
Bela je v keramiki za dom stalna barva, večna klasika, tudi večina lončarjev, ki jih spremljam, najraje posega po zelo monokromatski paleti barv. Tudi naravna barva gline je lahko zares čudovita. Moj ustvarjalni izraz mi že od nekdaj narekuje uporabo močnih barv, že pri nakitu sem zelo rada posegala po metalik in rumenih tonih, sedaj se očitno nahajam v izrazito modro-zelenem obdobju.

Gotovo je danes spretno upravljanje socialnih omrežij zelo pomembno pri promoviranju lastne blagovne znamke, vse to pa lahko v ozadju poganja zelo zapleteno kolesje. Moj instagram je v tem pogledu še zelo iskren, fotografije večinoma prispevam sama. 


Sodeč po fotografijah na vaših družabnih omrežjih tudi vi radi kuhate. Ali svoje izdelke takoj sami preizkusite, kakega nalašč razbijete?
V moji kuhinji je kar nekaj mojih izdelkov, ki imajo manjšo napako ali pa so plod kakšnega ne prav posrečenega preizkusa. Te krožnike, sklede in skodelice z veseljem uporabljam, tudi zato, da vidim, kje so mogoče izboljšave in kako se moja lončenina obnaša v praksi. Seveda ne preizkušam vseh stvari, ki jih ustvarim, to bi bilo preveč zamudno. Je pa zato toliko lepše prebrati kakšno sporočilo novih lastnikov, ki uporabljajo moje krožnike, še lepše pa videti fotografije kulinaričnih mojstrovin, ki jih nanje polagajo.

Prodajajte tako v trgovinah kot prek spleta, je zanimanje za vaše izdelke tudi v tujini? Zaradi družabnih omrežji oblikovalec danes lažje pride do tujih kupcev.
Trenutno je večina kupcev domačih, z odprtjem ateljeja pa se nameravam posvetiti tudi tujemu trgu. Družabna omrežja gotovo pripomorejo k širši prepoznavnosti, a pri pošiljanju občutljivih stvari v tujino vedno nastane logistična težava ali dve (smeh).

Mora biti danes oblikovalec tudi spreten instagram promotor, ki enako skrbno kot svoje izdelke oblikuje tudi svojo spletno identiteto?

Težko rečem, da k obojemu pristopam z enako mero skrbnosti (smeh). Gotovo je danes spretno upravljanje socialnih omrežij zelo pomembno pri promoviranju lastne blagovne znamke, vse to pa lahko v ozadju poganja zelo zapleteno kolesje. Moj instagram je v tem pogledu še zelo iskren, fotografije večinoma prispevam sama, in če boste pokukali tja, upam, da bo kaj hitro jasno, da to dekle dela keramiko z veliko strastjo.

Or use your account on Blog

Error message here!

Hide Error message here!

Forgot your password?

Or register your new account on Blog

Error message here!

Error message here!

Hide Error message here!

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link to create a new password.

Error message here!

Back to log-in

Close
Več informacij ONAPLUS.SI Logo

Zakaj imamo v uredništvu One radi piškotke?

S potrditvijo piškotkov nam omogočate uporabo analitičnih orodij, s katerimi izvemo, kaj radi berete in česa ne. Želimo ustvarjati kakovostne vsebine, ki jih boste z veseljem prebirali, zato vas prosimo, da potrdite piškotke na spletnih mestih Dela d.o.o.

STRINJAM SE
newsletter
onaplus logo

Prijavite se na e-novice in bodite na tekočem!

Nadaljuj na prijavo >
newsletter
onaplus logo

Naročite se
na OnaPlus in izkoristite
25% popust!

NAROČI SE