Burberry

Ko je oblačil preveč - jih sežigajo

Slovita modna blagovna znamka se spopada s prepolnimi skladišči, kupe neprodanega blaga, med katerim so oblačila, modni dodatki in celo dišave, pa preprosto sežiga. Po predpisih, zagotavljajo, toda okoljevarstveniki so seveda na nogah.

Že dolgo kraljujejo na samem vrhu modne industrije, a očitno jim ne uspeh prodati vsega, kar izdelajo. No, v lanskem letu so zabeležili kar tri milijarde evrov prihodkov in od tega skoraj pol milijarde čistega dobička, a vendarle njihove prodajne strategije še niso popolne.



Nazadnje so tako za 32 milijonov evrov najrazličnejših izdelkov, od modnih dodatkov, oblačil do parfumov, preprosto sežgali. Blago se jim je namreč nakopičilo v skladišči, in ker ni bilo možnosti prodaje po rednih cenah, so vse skupaj preprosto upepelili. Da bi izdelke prodajali po znižanih cenah, seveda ne pride v poštev, saj bi tako omadeževali ugled svoje znamke in ogrozili prodajo v prihodnosti, pojasnjujejo v vodstvu, a kljub temu ne nameravajo zmanjšati proizvodnje. Načrtujejo nove marketinške podvige za pospeševanje prodaje, bodo pa zaprli nekaj poslovalnic, ki se niso izkazale za uspešne.



Okoljevarstveniki na čelu z organizacijo Greenpeace so seveda na nogah: vodilne pri podjetju pozivajo k zmanjšanju proizvodnje, kar bi lahko preprečilo uničevanje kakovostnih izdelkov v prihodnosti in seveda onesnaževanje okolja, toda pri Burberryju zagotavljajo, da v zrak niso izpustili nevarnih plinov, ki nastajajo pri gorenju, prav tako pa naj bi energijo, ki je pri sežiganju nastala, ustrezno uskladiščili.  

Or use your account on Blog

Error message here!

Hide Error message here!

Forgot your password?

Or register your new account on Blog

Error message here!

Error message here!

Hide Error message here!

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link to create a new password.

Error message here!

Back to log-in

Close
Več informacij ONAPLUS.SI Logo

Zakaj imamo v uredništvu One radi piškotke?

S potrditvijo piškotkov nam omogočate uporabo analitičnih orodij, s katerimi izvemo, kaj radi berete in česa ne. Želimo ustvarjati kakovostne vsebine, ki jih boste z veseljem prebirali, zato vas prosimo, da potrdite piškotke na spletnih mestih Dela d.o.o.

STRINJAM SE
newsletter
onaplus logo

Prijavite se na e-novice in bodite na tekočem!

Nadaljuj na prijavo >
newsletter
onaplus logo

Naročite se
na OnaPlus in izkoristite
25% popust!

NAROČI SE