Claudia Schiffer je ena redkih manekenk, ki se do zdaj še ni pohvalila s svojo linijo ličil. Nekoč je sodelovala s Schwartzkopfom pri izdelkih za nego las, v podjetniških vodah se je preizkusila tudi z oblačili iz kašmirja, tokrat, pravo ob tridesetletnici svoje kariere v modni industriji, pa predstavlja nekaj posebnega, novega, svežega. 



Kot je zaupala 47-letna svetlolasa lepotica, ki se uvršča med elitno skupino supermanekenk in kraljic modnih stez iz devetdesetih, je odtenke in sestavine izbirala na podlagi bogatih izkušenj in sodelovanj z najboljšimi vizažisti na svetu, zato ne gre dvomiti, da je njena linija, odeta v zlato embalažo, privlačna in zanesljiva. Izdelki so za zdaj na prodaj samo v Evropi, Claudia jih podpira tudi prek instagrama, na posebni spletni strani pa se lahko uporabnice naučijo zlatih pravil ličenja. 



Claudia si je v mladosti želela postati pravnica, toda njeno življenje je ubralo povsem drugo pot po neki noči v klubu v Dὔsseldorfu, oktobra 1987. Tam jo je opazil modni agent, ki ji je ponudil sodelovanje z agencijo Metropolitan, kaj kmalu pa je prestopila v Elite. Njena kariera je napredovala bliskovito in Claudia še danes drži rekord v številu naslovnic, na katerih je pozirala – do zdaj jih je krasila že več kot tisoč!