adidas Athletics predstavlja najnovejšo jopo s kratkimi rokavi Z.N.E. Zero-Dye Hoodie. Zasnovana je tako, da zagotavlja vrhunsko udobje in športnikom pred zahtevnimi preizkušnjami pomaga doseči popolno miselno osredotočenost. Pohvali se namreč lahko z veliko kapuco, ki s pomočjo dvoplastnih stranskih in sprednjih panel prekrije športnikova ušesa kot slušalke, s tem pa prispeva k zmanjševanju hrupa. Tako poskrbi, da nič ne zmoti njegove zbranosti in se lahko v miru pripravi na izziv. Vsi pa vemo, da je zbranost eden od ključnih dejavnikov za doseganje dobrih rezultatov.

Pri izdelavi najnovejše jope so pri adidasu uporabili materiale v njihovi naravni barvi in se popolnoma izognili postopku barvanja (Zero Dye), s čimer so zmanjšali porabo vode ter kemikalij. Z uporabo te tehnike želijo doseči, da oblačila odražajo čistost in vizijo, ki sta potrebni za stoodstotno osredotočenost na cilj. Slogan nove kampanje »Osredotočite se le na resnično pomembne stvari« namreč ponuja nove poglede na iskanje fokusa in športnike opominja, naj se ob misli na svojo športno pot spomnijo tudi okolja, ki je prispevalo k njenemu razvoju.

Za uspešnejše ohranjanje zbranosti pred športnimi izzivi jopo Z.N.E. Zero-Dye Hoodie že uporabljajo vodilni svetovni športniki, kot so nogometaš Paul Pogba, tekačica Tori Bowie in teniška igralka Coco Shilin.


Sledite @adidas na Twitterju in Instagramu ter za vključitev v pogovor uporabite ključnik #findfocus.