Začeli ste z nakitom, zdaj se bolj osredotočate na izdelke za dom, ste se tu dokončno našli?
Spoznanje, da sem z nakitom povedala vse, kar sem si želela povedati, je bilo zame dokaj boleče. Vem, kako naravno so prišli izdelki izpod mojih rok prej in nekaj časa sem se resnično silila z ustvarjanjem, dokler nisem ugotovila, da to preprosto ne pelje nikamor. Dobri dve leti nazaj me je prvič resneje zamikal svet lončarstva in kmalu zatem sem se osredotočila na oblikovanje izdelkov za dom. Razlog je tudi to, da je na tem področju še toliko neodkritega. A to ne pomeni, da me ne bo zamikal še kak poskus oblikovanja nakita ali pa uporaba kakega drugega materiala. Ustvarjanje je vedno pot v neznano.

Kakšni so aktualni trendi keramike za dom, zdi se, da so bolj kot bela v ospredju barve?
Bela je v keramiki za dom stalna barva, večna klasika, tudi večina lončarjev, ki jih spremljam, najraje posega po zelo monokromatski paleti barv. Tudi naravna barva gline je lahko zares čudovita. Moj ustvarjalni izraz mi že od nekdaj narekuje uporabo močnih barv, že pri nakitu sem zelo rada posegala po metalik in rumenih tonih, sedaj se očitno nahajam v izrazito modro-zelenem obdobju.

Gotovo je danes spretno upravljanje socialnih omrežij zelo pomembno pri promoviranju lastne blagovne znamke, vse to pa lahko v ozadju poganja zelo zapleteno kolesje. Moj instagram je v tem pogledu še zelo iskren, fotografije večinoma prispevam sama. 


Sodeč po fotografijah na vaših družabnih omrežjih tudi vi radi kuhate. Ali svoje izdelke takoj sami preizkusite, kakega nalašč razbijete?
V moji kuhinji je kar nekaj mojih izdelkov, ki imajo manjšo napako ali pa so plod kakšnega ne prav posrečenega preizkusa. Te krožnike, sklede in skodelice z veseljem uporabljam, tudi zato, da vidim, kje so mogoče izboljšave in kako se moja lončenina obnaša v praksi. Seveda ne preizkušam vseh stvari, ki jih ustvarim, to bi bilo preveč zamudno. Je pa zato toliko lepše prebrati kakšno sporočilo novih lastnikov, ki uporabljajo moje krožnike, še lepše pa videti fotografije kulinaričnih mojstrovin, ki jih nanje polagajo.

Prodajajte tako v trgovinah kot prek spleta, je zanimanje za vaše izdelke tudi v tujini? Zaradi družabnih omrežji oblikovalec danes lažje pride do tujih kupcev.
Trenutno je večina kupcev domačih, z odprtjem ateljeja pa se nameravam posvetiti tudi tujemu trgu. Družabna omrežja gotovo pripomorejo k širši prepoznavnosti, a pri pošiljanju občutljivih stvari v tujino vedno nastane logistična težava ali dve (smeh).

Mora biti danes oblikovalec tudi spreten instagram promotor, ki enako skrbno kot svoje izdelke oblikuje tudi svojo spletno identiteto?

Težko rečem, da k obojemu pristopam z enako mero skrbnosti (smeh). Gotovo je danes spretno upravljanje socialnih omrežij zelo pomembno pri promoviranju lastne blagovne znamke, vse to pa lahko v ozadju poganja zelo zapleteno kolesje. Moj instagram je v tem pogledu še zelo iskren, fotografije večinoma prispevam sama, in če boste pokukali tja, upam, da bo kaj hitro jasno, da to dekle dela keramiko z veliko strastjo.