Prva para, narejena na tržiškem pogorišču, sta klasičen salonar in moški čevelj. Vsakega bodo izdelali le po sto parov. »Nosili bodo moj podpis in zahvalo vsem, ki nas bodo pri tem projektu podprli,« je na novinarski konferenci razkrila mojstrica, znana po oblikovanju in izdelovanju čevljev s prepoznavnim dizajnom.

V poslovno priložnost je zagrizla septembra, ko je prevzela v najem sto kvadratnih metrov proizvodnih prostorov z opremo tržiškega Peka v stečaju. Za to dejanje se je odločila tudi, da mojstrstvo, ki ga je pridobila v letih, ko je sama izdelovala vrhunsko modno obutev, združi s čevljarskim znanjem nekdanjih Pekovih delavk in delavcev. Poudarila je: »Če želiš narediti dobre čevlje in jih zašiti na pravi način, je treba imeti v rokah na tisoče kilometrov, zašitih s sukancem.« 

Na predstavitvi prototipov – vsak par čevljev višjega cenovnega razreda stane 250 evrov – je Alja Viryent začela zbirati naročila, da bo lahko zagnala proizvodnjo. Potrebna kopita ima, materiali pa so tudi naročeni. Za uresničitev poslovnega načrta z letno proizvodnjo 12.000 parov čevljev, z desetimi zaposlenimi in prodajo po vsem svetu, pa bi potrebovala za okoli 1,3 milijona evrov kapitala. Viryentova si želi investitorja s posluhom za ljudi, ki ne bi gledal samo na denar.