Včasih se enostavno ne moreš upreti

Prava strast ne potrebuje dovoljenja

Včasih se enostavno ne moreš upreti: usklajene, preproste in privlačne linije zunaj ter tisti popoln užitek za volanom, značilen za vozila Alfa Romeo. Nova Giulia ponuja vse to in še veliko več. Alfa Romeo že od nekdaj uporablja edinstven in popolnoma izviren pristop k oblikovanju avtomobilov: to je stična točka med obliko in strastjo, med ljubeznijo do najsodobnejše tehnologije in neustavljivimi čustvi.

Alfa Romeo - Giulia
Foto: Avto Trgilav

Skladno s tradicijo znamke Alfa Romeo, Giulia ponuja inovativne tehnologije, vrhunsko dinamiko in vozne zmogljivosti, rezultat vsega pa je najvišja stopnja varnosti. Giulia je na strogih varnostnih testih Euro NCAP prejela pet zvezdic in je prva limuzina doslej, ki je dosegla 98-odstotno zaščito odraslih potnikov. Potniška kabina ponuja najboljše, kar zadeva kakovost, varnost, opremo in udobje. Vse v slogu znamke Alfa Romeo – edinstven in nezgrešljive linije, v italijanskem slogu.

Vznemirjenje zadnjega pogona

Giulia ima pogon na zadnji kolesi, kar zagotavlja vrhunsko zmogljivost ter zabavno in vznemirljivo vožnjo. Na voljo je v štirih ravneh opreme (Giulia, Super, Veloce in Quadrifoglio) ter z različicami motorjev, ki so izdelani iz aluminija, z najsodobnejšimi postopki in metodami, kar jih po zmogljivosti in učinkovitosti uvršča v sam vrh njihovih razredov: 2,0-litrskim bencinskim motorjem, 2,2-litrskim dizelskim motorjem in najzmogljivejšim, 2,9-litrskim bencinskim motorjem V6 BiTurbo, ki je na voljo pri ravni opreme Quadrifoglio.

Zmogljivi, a učinkoviti motorji

Vstopni 2,0-litrski bencinski motor ima štiri valje v vrsti in je v celoti izdelan iz aluminija. Opremljen je z elektrohidravličnim sistemom pogona ventilov MultiAir, turbopolnilnikom »Twin Scroll« in visokotlačnim neposrednim vbrizgom goriva pod tlakom 200 barov, kar mu prinaša še posebej hitro odzivnost. V kombinaciji z novim 8-stopenjskim samodejnim menjalnikom razvije moč 147 kW (200 KM) pri 5.000 vrt./min in največji navor 330 Nm pri 1.750 vrt./min.

Novi 2,2-litrski dizelski motor je prvi dizelski motor v zgodovini vozil Alfa Romeo, ki je v celoti izdelan iz aluminija. Ta vrstni štirivaljnik izstopa s sistemom vbrizgavanja goriva najnovejše generacije, ki vključuje tehnologijo MultiJet II in prilagajanje hitrosti vbrizgavanja (Injection Rate Shaping – IRS), ter z delovnim tlakom 2.000 barov. Električno krmiljeni turbopolnilnik s spremenljivo geometrijo ponuja najsodobnejšo mehaniko in skrajšuje odzivne čase ter hkrati zagotavlja izboljšano učinkovitost. Uporaba balansirne predležne gredi zagotavlja najbolj dovršen užitek v vožnji in najvišjo raven udobja. Na voljo je v dveh različicah: z močjo 132 kW (180 KM) pri 3.750 vrt./min (največji navor do 450 Nm pri 1.750 vrt./min) in 110 kW (150 KM) pri 4.000 vrt./min (največji navor 380 Nm pri 1.500 vrt./min). Obe konfiguraciji sta na voljo v kombinaciji z ročnim 6-stopenjskim menjalnikom ali novim 8-stopenjskim samodejnim menjalnikom.

Štiriperesna deteljica

Vrhunec v motorni paleti predstavlja 2,9-litrski bencinski motor V6 BiTurbo s 375 kW (510 KM), ki je na voljo pri ravni opreme Quadrifoglio. Je edinstven z vidika tehnologije in zmogljivosti, saj gre za najzmogljivejše vozilo znamke Alfa Romeo za cestno vožnjo doslej. Zasnovan je na osnovi Ferrarijeve tehnologije in tehničnega znanja, zaradi uporabe aluminija zmanjšuje absolutno maso vozila, zlasti na sprednji osi. Razvije moč 375 kW (510 KM) in zagotavlja navdušujoče zmogljivosti: samo 3,9 sekunde in največji navor 600 Nm. Poleg tega je najboljši v razredu tudi glede vrednosti emisij (198 g/km CO2 s 6-stopenjskim ročnim menjalnikom); zaradi elektronsko krmiljenega sistema za izključitev valjev pa omogoča presenetljivo učinkovito porabo goriva.

Štirikolesni pogon za Veloce

Med vsemi nivoji opreme izstopa različica Veloce, ki s prepoznavnim slogom in ekskluzivno opremo premierno prinaša tudi novi štirivaljni 2-litrski bencinski motor, ki je v celoti izdelan iz aluminija in razvije moč 205 kW (280 KM) pri 5.250 vrt./min in največji navor 400 Nm pri 2.250 vrt./min. Ta motor je opremljen z elektrohidravličnim sistemom pogona ventilov MultiAir, sistemom turbopolnilnika »2-v-1« in neposrednim vbrizgom goriva pod visokim tlakom 200 barov, ki skupaj zagotavljajo hitro odzivnost pri vseh hitrostih in zelo učinkovite ravni porabe goriva. Različica Veloce je lahko opremljena tudi s turbodizelskim motorjem 2.2, s 154 kW (210 KM), obe motorni različici pa sta opremljeni z 8-stopenjskim samodejnim menjalnikom.

Nova Giulia Veloce tudi prvič predstavlja inovativni sistem štirikolesnega pogona s tehnologijo Q4, ki sproti nadzoruje oprijem ter ponuja vse prednosti štirikolesnega pogona z vidika stabilnosti, oprijema in varnosti, obenem pa zagotavlja zmanjšano porabo goriva, izjemno odzivnost in užitek v vožnji avtomobila s pogonom na zadnji kolesi.

Najnovejši varnostni sistemi

Giulia je serijsko opremljena z najnaprednejšimi varnostnimi sistemi, kot so npr. sistem opozarjanja na čelno trčenje (FCW) z avtonomnim zaviranjem v sili (AEB) in prepoznavanjem pešcev, integrirani zavorni sistem (IBS), sistem za opozarjanje ob menjavi voznega pasu (LDW), sistem za spremljanje mrtvega kota (BSM), sistem za zaznavanje vozil na zadnji strani vozila in tempomat z omejevalnikom hitrosti. Na seznamu opreme so, med drugim, tudi: dvopodročna klimatska naprava, sistem Alfa™ DNA in informacijsko-razvedrilni sistem Connect s 6,5-palčnim zaslonom.

Popolnoma nov sistem Alfa™ DNA spreminja dinamično obnašanje vozila glede na voznikovo izbiro: Dynamic, Natural, Advanced Efficiency (energetsko učinkovit način, prvič uporabljen v vozilih Alfa Romeo) in Race (samo pri nivoju opreme Quadrifoglio).

Povezani s svetom

Nova generacija sistema Connect 3D Nav z 8,8-palčnim zaslonom ponuja napredno vrsto lastnosti in funkcij, vključno z vmesnikom človek-stroj (HMI) nove generacije. Sistem se upravlja z vrtljivim gumbom (»Rotary Pad«) in na 8,8-palčnem zaslonu visoke ločljivosti. Opremljen je z naprednim sistemom glasovnega prepoznavanja, omogoča upravljanje digitalnega radijskega sprejemnika DAB in digitalnega zvočnega sistema Hi-Fi ter uporabo tehnologije Bluetooth za »prostoročno« telefoniranje in predvajanje iz naprave USB ali pametnega telefona. Sistem vključuje tudi navigacijske funkcije s tridimenzionalnimi zemljevidi visoke ločljivosti. Sistem hitro izračuna načrtovane poti in ga je mogoče uporabljati, tudi če ni signala GPS, saj uporablja tehnologijo navigacije »na slepo« (Dead Reckoning).

 Na voljo pa so tudi številni ekskluzivni dodatki znamke Mopar, s katerimi bo Giulia postala vaš sanjski avtomobil. Alfa Romeo Giulia z dizelskim motorjem 2.2 JTDm 150 je lahko vaša že za 29.990 evrov. Na slovenskem trgu ima v serijski opremi tudi storitev Alfa Romeo 5 Plus, za 5 brezskrbnih let. Več na www.alfaromeo.si.

Or use your account on Blog

Error message here!

Hide Error message here!

Forgot your password?

Or register your new account on Blog

Error message here!

Error message here!

Hide Error message here!

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link to create a new password.

Error message here!

Back to log-in

Close
Več informacij ONAPLUS.SI Logo

Zakaj imamo v uredništvu One radi piškotke?

S potrditvijo piškotkov nam omogočate uporabo analitičnih orodij, s katerimi izvemo, kaj radi berete in česa ne. Želimo ustvarjati kakovostne vsebine, ki jih boste z veseljem prebirali, zato vas prosimo, da potrdite piškotke na spletnih mestih Dela d.o.o.

STRINJAM SE
newsletter
onaplus logo

Prijavite se na e-novice in bodite na tekočem!

newsletter
onaplus logo

Naročite se
na OnaPlus in izkoristite
25% popust!

NAROČI SE