Super Bowl

Oglaševalcem ni mar za zid

Čez lužo so včeraj napeto spremljali finale lige ameriškega nogometa. Super Bowl nedelja je v Ameriki že skoraj državni praznik. Takrat odloži obveznosti staro in mlado, ko skupaj sedejo pred televizijske zaslone in pogledajo dogodek od začetka do konca. In ne, med reklamami ne prestavljajo kanalov. Super Bowl oglasi veljajo namreč za prave ustvarjalne presežke industrije, letošnji pa so postregli tudi s perečo družbeno problematiko.

Foto: Reuters

Že 51. finale zapovrstjo se bo v zgodovino gotov zapisal z močnim političnim sporočilom. Za največji ameriški športni dogodek leta namreč ni v navadi, da razvedrilo meša z družbenimi vprašanji. A po turbulentnem letu, ki je za svetom, in ob politični usodi ZDA, ki jo iz dneva v dan bolj črno barva novi predsednik, so svoje mnenje z gledalci delili tudi oglaševalci. Ob 50. obletnici Super Bowla je bilo za zakup 30-sekundnega oglasnega prostora treba odšteti nekaj več kot 5 milijona evrov, a glede na to, da njihova sporočila sedaj z zanimanjem gledamo po vsem svetu, se jim je investicija najverjetneje splačala. 

Na neenakosti med spoloma so opozorili pri Audiju.



Reševanja zemeljske flore in favne se je za volanom Kie lotila igralka Melissa McCarthy. 



Američani obožujejo gvakamole, glavna in najboljša sestavina zanj, avokado, pa seveda prihaja iz Mehike, ki jo novi predsednik tako zelo prezira.

 


Pri Hondi prodajajo sanje. V oglas nabit z zvezdniškimi imeni so vtkali sporočilo, da je vse mogoče. 


Vseameriška Coca-Cola je pokazala, kaj in kdo vse je Amerika. 


 

Sprejemanje ne glede na drugačnost je bilo glavno sporočilo platforme Airbnb. 




Ganljivo pripoved, ki se morda delno uresniči v neprijetni prihodnosti, so posneli pri ameriškem ponudniku gradbenega materiala 84 Lumber. Prvo polovico reklame so predvajali tik pred nastopom Lady Gage ob polčasu, drugi del oglasa pa samo na spletu, saj ga je (republikanska) televizijska mreža Fox označila za preveč kontroverznega. Zgodba je gledalce tako ganila, da se je spletna stran oglasa zaradi prevelikega obiska kmalu po razkritju drugega dela sesula.  


Or use your account on Blog

Error message here!

Hide Error message here!

Forgot your password?

Or register your new account on Blog

Error message here!

Error message here!

Hide Error message here!

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link to create a new password.

Error message here!

Back to log-in

Close
Več informacij ONAPLUS.SI Logo

Zakaj imamo v uredništvu One radi piškotke?

S potrditvijo piškotkov nam omogočate uporabo analitičnih orodij, s katerimi izvemo, kaj radi berete in česa ne. Želimo ustvarjati kakovostne vsebine, ki jih boste z veseljem prebirali, zato vas prosimo, da potrdite piškotke na spletnih mestih Dela d.o.o.

STRINJAM SE
newsletter
onaplus logo

Prijavite se na e-novice in bodite na tekočem!

newsletter
onaplus logo

Naročite se
na OnaPlus in izkoristite
25% popust!

NAROČI SE