Ikona po nesreči (Accidental Icon) je pravzaprav ime njenega bloga. Idejo zanj je dobila v spletu nenavadnih okoliščin. Do nedavnega le univerzitetna profesorica s pretanjenim občutkom za modo in pogumom, da to ljubezen ponosno nosi vsem na ogled, se je Newyorčanka Lyn Slater nekega dne sprehajala pred Lincolnovim kulturnim centrom v 'velikem jabolku'. Tam se je v tistem trenutku pravkar odvijal teden mode in, kakopak, se je naokrog trlo fotografov in novinarjev. Slaterjeva, urejena od glave do peta, je v kostimu s podpisom Yohji Yamamoto in Chanelovi torbici prav tam čakala prijateljico s katero sta bili dogovorjeni za kosilo. Opazil jo je fotograf in nato jih je priletela še cela tona. Pa novinarji z Japonske in mimoidoči turisti, pomislili so, kakšna kolobocija, gotovo je slavna oseba, da jo tako oblegajo. Morda so jo v tistem trenutku res zamenjali za slovito modno ime, a Lyn Slater, ki jo je pripetljaj nasmejal do srca, se je takrat odločila, da prične s pisanjem modnega bloga. 



»Že kot majhna punčka sem razumela, da lahko skozi oblačila izrazim svoje ambicije,« razloži svojo ljubezen Slaterjeva. »Moj odnos do oblačil je bil od nekdaj, in to besedo rada uporabljam, performerski,«. Moda je namreč orodje, ki ga Slaterjeva vidi kot pomoč, da se svetu pokažeš v podobi, ki jo čutiš sam. 



Posebnost njenega bloga je tudi ta, da kljub srebrni barvi las in zrelim letom, svojih modnih kombinacij ne prilagaja ustaljenim družbenim vzorcem. »Na mojem blogu nikoli ne omenjam svoje starosti. Ne identificiram se s tem, da sem 'starejša ženska', ki ima rada modo,« poudari Slaterjeva. Modni blog ji sicer daje moč, da se pri 60. ne počuti tako nevidno, kot bi družba velela od ženske njenih let (vsi poznamo namreč sindrom starajočih igralk v Hollywoodu, ki jih na neki točki življenja preprosto pometejo pod preprogo). Na vprašanje, ali naj se ženske oblačijo letom primerno, pa odločno odgovarja: »S tovrstnim jezikom se izvaja nadzor nad obnašanjem ljudi. Ta fraza pa je odličen primer, da hoče družba starejše ženske postaviti na njihovo 'pravo' mesto.«



Ikona po nesreči pa ni priljubljena le med vrstnicami. Nad njo so navdušeni predvsem mladi. Največ sledilcev ima med tistimi starimi 25 in 35 let, všeč pa jim je predvsem zato, ker jim je vzor, da lahko tudi z leti neguješ in ponosno kažeš svojo strast do življenja. Začelo se je po naključju, a Lyn Slater sedaj povsem resno vabijo k sodelovanju svetovni velikani modne industrije. Kot model je sklenila pogodbo z manekensko agencijo Elite London, za svoj obraz pa sta jo vzela že Mango in Uniqlo.