Liscine trende za prihodnjo modno poletje so si ogledali poslovni partnerji iz kar 20 držav, generalni direktor Lisce Goran Kodelja pa je v govoru zaupal, da podjetje danes posluje z več kot 25 državami sveta. Od tega sta najbolje zastopana evropski in bližnjevzhodni trg, nam pa je bilo nemudoma jasno zakaj. Kolekcija, ki jo pišejo za leto 2018 je namreč tako dodelana in aktualna, da se slovenska Lisca brez oklevanja lahko postavi ob bok tujim zvenečim modnim imenom na področju perila in kopalk.


Foto: Mediaspeed


Liscina kreativna ekipa, ki jo sestavljajo oblikovalke Melita Letnar, Suzana Gorišek, Maja Nedič, Marjana Češnjevar in Rebeka Lovrić Anušić pod vodstvom art direktorice Maje Ratajc, je navdihe črpala iz Sicilije. Italijanski šik in la dolce vita sta utripala v vsakem kosu, ki se je sprehodil po modni brvi. Od črno-belih elegantnih kopalnih kombinacij, do nežnega perila posutega z romantičnimi vrtnicami. Lisca je svojo poletno ponudbo tokrat razširila še na modne bluze, obleke, tunike, kombinezone in lahkotne hlače. Sicilijanski modni zgodbi so se pridružili še tropski motivi in etno vzorci, ki v kopalni modi ponovno na veliko kraljujejo.


Liscine oblikovalke Foto: Mediaspeed


Velika in dolgopričakovana novost predstavljene kopalne kolekcije je tudi ta, da bo vse modele kopalk mogoče kupiti ločeno in tako ustvariti kombinacijo po lastni želji. To je še posebej odlična novica za vse ženske, katerih telesne mere zgornjega in spodnjega dela se med seboj razlikujejo, so nam razložile oblikovalke.


Po modni pisti se je sprehodila tudi plesalka in manekenka Nadiya Bychkova. Foto: Mavric Pivk


Glede na to, da je blagovna znamka Lisca doma iz Sevnice, ki je v mesecih od izvolitve novega ameriškega predsednika s posvečanjem najrazličnejših izdelkov Melanii Trump dvignila veliko medijskega prahu, nas je zanimalo, ali nemara tudi v Lisci načrtujejo kakšen poklon prvi dami ZDA. Kodelja nam je zaupal, da se v Sloveniji na žalost veliko ljudi niti ne zaveda, kakšna reklama nam je ameriška prva dama slovenskih korenin. »Že to je dovolj glasno sporočilo, da lahko rečeš, da izdelek prihaja iz države, od koder je tudi Melania Trump. Če na modnih kosih piše 'made in Italy', bi morali naši sporočati 'made in Melania's homeland',« je povedal. Modrčka ali kolekcije ji zaenkrat še ne nameravajo posvetit, saj bi si želeli, da prva dama prisostvuje pri nastajanju izdelkov. »Če vam jo uspe prepričati, da sodeluje v procesu, smo takoj za,« se je pošalil Kodelja in zaključil, da je nova kolekcija na tako visokem nivoju, da gotovo pritiče tudi sleherni prvi dami. 


Liscin lastnik Dari Južna, art direktorica Maja Ratajc in generalni direktor Goran Kodelja. Foto: Mavric Pivk