Lidlova božična raziskava

Skupina Lidl je ena vodilnih mednarodnih trgovskih mrež na področju maloprodaje živil. Ker deluje v kar 30 državah po svetu, dosega visoko število uporabnikov, kar jim je omogočilo dobro izhodišče za izvedbo zanimive božične raziskave skupaj z inštitutom Nielsen.

Foto: Lidl

Že vse od konca novembra, ko so tudi naša mesta zažarela v soju lučk in zaživela v prazničnem vzdušju, so ulice in trgovine bolj polne kot po navadi. Večkrat si vzamemo čas za srečanja s prijatelji, za druženje s sorodniki, iščemo ideje za popolna darila, recepte za praznične pojedine, krasimo dom, ustvarjamo čestitke, si skušamo čim bolje organizirati čas in zagotoviti, da se priprave na praznovanja iztečejo po načrtih. 

Občutek, da je za ustrezno božično razpoloženje treba postoriti veliko ali celo več kot dovolj, in obveznosti, ki si jih naprtimo, nas lahko obremenijo do te mere, da smo izpostavljeni stresu. Ker se pri Lidlu tega zavedajo in jim je mar za počutje svojih strank, so 20.000 kupcev iz 26 držav povprašali, kako praznujejo božič in novo leto, kaj jim je pri tem najbolj pomembno, kaj jim povzroča preglavice in pri čem si želijo več podpore. 

Ugotovili so, da so bolj obremenjene ženske, saj nase samodejno prevzamejo večji del odgovornosti, tudi kadar so deležne pomoči drugih družinskih članov. 66 % vseh vprašanih jih namreč samih organizira praznovanje, saj želijo svojim najbližjim pričarati kar najlepše praznike. 75 % jih opravi božične nakupe, 78 % pa jih poskrbi za okrasitev doma. Praznike tako s stresom pogosteje povezujejo ženske (46 %) kot moški (37 %). Največ ga občutijo na Češkem in Slovaškem, nekoliko manj v Nemčiji, Veliki Britaniji, ZDA, Avstriji in na Irskem (55 %), nato pa na Švedskem, Danskem in Finskem (53 %). Sloveniji gre v primerjavi z njimi presenetljivo dobro – stres občuti le 25 % ljudi, od tega 20 % moških in 28 % žensk. Kljub temu so tudi pri nas one tiste, ki si dajo največ opravka s tem, da bo za božič vse popolno, a veliki večini (85 %) se trud poplača z zadovoljstvom in vtisom, da ga družina in prijatelji cenijo. 

V Lidlu si želijo svojim kupcem stati ob strani in jim olajšati pretiran stres – prazniki so namreč namenjeni sprostitvi, zabavi, brezskrbnosti in preživljanju časa z najbližjimi. Izbranih kakovostnih izdelkov po ugodnih cenah vam ni treba iskati drugod, saj vas že čakajo na policah Lidlovih trgovin. Tako si lahko oddahnete in se spet spomnite, zakaj je december najlepši čas v letu.

Celi jastog

predhodno kuhan v slani vodi in zamrznjen v kocki ledu iz slane vode

VEČ  

Dimljeni škotski losos v finih rezinah

soljen na tradicionalen način in hladno dimljen z dimom bukovega lesa

VEČ  

Lidl Slovenija je del Skupine Lidl, ki se v Evropi uvršča med vodilno mednarodno trgovsko mrežo na področju maloprodaje živil. Lidl je prisoten v 30 državah po vsem svetu ter ima okrog 10.000 poslovalnic in več kot 140 blagovno-distribucijskih centrov v 27 evropskih državah. Lidl danes zaposluje okrog 215.000 ljudi. Dinamičnost pri vsakodnevnih nalogah, uspešnost in poštenost v medsebojnih odnosih so vrednote, ki jih pri Lidlu upoštevajo povsod po svetu. Lidl kot diskontni trgovec poudarja pomen optimalnega razmerja med ceno in kakovostjo za svoje kupce. Enostavnost in procesna usmerjenost določata dnevno poslovanje v poslovalnicah, logističnih centrih in upravah. Lidl Slovenija na slovenskem trgu deluje od leta 2007 in ima trenutno 49 trgovin ter zaposluje skoraj 1300 sodelavk in sodelavcev. Na prvo mesto postavljajo kakovost, saj njihove izdelke redno pregledujejo certificirani inštituti, nadzorujejo pa jih tudi s stalnimi internimi preveritvami. Leta 2013 so v Lidlu Slovenija oblikovali trajnostni koncept Ustvarimo boljši svet, s katerim izkazujejo predanost družbeno odgovornemu poslovanju. V letošnjem letu so sodelovali z več kot 200 različnimi organizacijami na področju humanitarne pomoči, športa, izobraževanja, varovanja okolja in podobno, dolgoročno pa so se povezali z Zvezo za šport invalidov Slovenije – Paraolimpijskim komitejem.

Or use your account on Blog

Error message here!

Hide Error message here!

Forgot your password?

Or register your new account on Blog

Error message here!

Error message here!

Hide Error message here!

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link to create a new password.

Error message here!

Back to log-in

Close
Več informacij ONAPLUS.SI Logo

Zakaj imamo v uredništvu One radi piškotke?

S potrditvijo piškotkov nam omogočate uporabo analitičnih orodij, s katerimi izvemo, kaj radi berete in česa ne. Želimo ustvarjati kakovostne vsebine, ki jih boste z veseljem prebirali, zato vas prosimo, da potrdite piškotke na spletnih mestih Dela d.o.o.

STRINJAM SE
newsletter
onaplus logo

Prijavite se na e-novice in bodite na tekočem!

newsletter
onaplus logo

Naročite se
na OnaPlus in izkoristite
25% popust!

NAROČI SE