Tango je ples, ki ga kar razganja od strasti. Odločni, a čutni koraki tanga, ki sledijo glasbi, so prava paša tudi za opazovalca. Ta se, hočeš nočeš, sprašuje, ali ni morda med plesalcema zaiskrila tudi tista prava, prvinska strast, ne le navidezna. Čemu tak plesni uvod, če govorimo o novi Ford Fiesti? Odgovor je kot na dlani: vožnja nas v marsičem spominja na ples. Za krmilom nove Ford Fieste ima človek občutek, kot da pleše strastni tango z najlepšo in najelegantnejšo plesalko v dvorani. Takšna je namreč nova Ford Fiesta – elegantna lepotica, ki jo odlikujejo vrhunska kakovost in prefinjenost, elegantna nova zunanjost in revolucionarno oblikovanje notranjosti z več možnostmi za personalizacijo kot kadarkoli doslej.

Avtomobil za strastne ljudi

Fordovi inženirji in oblikovalci so se snovanja nove Fieste lotili z vso možno strastjo. Brez nje bi bila Fiesta le še en avtomobil v množici podobnih, tako pa izstopa. Še več, avtomobil je zasnovan tako, da mu lahko damo tudi osebni pečat. Lahko se odločimo za kontrastno streho in pokrove zunanjih ogledal v črni, beli, Bohai Bay Mint ali novi barvi Chrome Copper. Lahko se odločimo tudi za novo zunanjo barvo Blue Wave, pri prestižni Fiesti Vignale pa je na voljo v barvi Milano Grigio. In še bil lahko naštevali, saj nova Fiesta omogoča kar 20.000 različnih kombinacij, zato si zlahka naročimo avto, ki bo odražal naše strasti v življenju.

»Pokaži mi svojo idealno Fiesto in povedal ti bom, kdo si,« bi bila Fiestina različica starega pregovora. Vsaka izmed štirih različic Fieste marsikaj pove o njenem vozniku. Tisti, ki cenijo eleganco, izberejo Fiesto Titanium. Če sta vaši strasti hitrost in šport, je Fiesta ST-Line kot nalašč za vas. S prestižem se spogleduje Fiesta Vignale, nič manj strastna pa ni Fiesta Trend (pri nas tudi Style). Kmalu bo na trgu tudi avanturistka Fiesta Active, ki združuje oblikovanje trpežnega športnega terenca z dvignjenim podvozjem, strešnimi nosilci in zaščitnimi oblogami ter praktičnost kombilimuzine in pristno Fiestino vozno dinamiko.

Moč strasti 

Nova Ford Fiesta je brez dvoma avtomobil, ki bo v vas podžgal strast, strast do vožnje in življenja samega. V njej je tudi vsakodnevna vožnja v službo ali trgovinski center lahko strastna. K temu gotovo pripomore pogonski agregat in izbira pri Fiesti je pestra. Lahko se odločimo za Fordov večkrat nagrajeni 1,0-litrski bencinski motor EcoBoost, ki je na voljo v različicah s 100 KM, 125 KM in 140 KM ter novim šeststopenjskim ročnim menjalnikom z zmanjšanim trenjem, ki omogoča delovanje z izpusti CO2 od 97 g/km. Z različico s 100 KM pa je za doplačilo na voljo tudi šeststopenjski samodejni menjalnik z obvolanskima prestavnima ročicama. Motor je opremljen z naprednimi tehnologijami, kot so visokotlačno direktno vbrizgavanje goriva, dvojno neodvisno krmiljenje ventilov in inovativna zasnova ročične gredi za vrhunsko prefinjeno delovanje trivaljnika.


Strast do narave

Seveda pa to ni edini motor, ki naredi vožnjo s Fiesto zabavno. Tu je še zmogljivi in obenem zelo varčen 1,5-litrski TDCi dizelski motor, ki je na voljo v močnejši (120 KM) in šibkejši različici (85 KM). Fordov 1,1-litrski bencinski motor, ki si trivaljno arhitekturo deli z 1,0-litrskim EcoBoostom, pa je na voljo v izvedbi s 70 KM in 85 KM in ima novi 5-stopenjski ročni menjalnik.

Za varčnejšo porabo goriva so vsi motorji na voljo s tehnologijo Auto Start Stop, 1,0-litrski EcoBoost in 1,5-litrski TDCi s 85 KM pa sta opremljena tudi z aktivno masko pred hladilnikom. Nova tipka Eco pri ročnem menjalniku prilagodi nastavitve motorja in dušilne lopute ter tako vozniku pomaga privarčevati še več goriva. Zračni upor dodatno zmanjšajo še plošče za usmerjanje zraka pod podvozjem.

Vse skupaj zaokroži še najboljša vozna dinamika v razredu, ki zagotavlja boljši oprijem, večjo zmogljivost pri ustavljanju in izboljšan občutek krmiljenja, vse to pa dopolnjuje boljšo kakovost in prefinjenost vožnje, saj so vse komponente skrbno optimizirane za udobje in maksimalno izkušnjo pri vožnji.

Načelo intuicije

Upravljanje z novo Fiesto je bolj intuitivno kot kdajkoli. Na sredinski konzoli je skoraj polovico manj gumbov, številni krmilniki funkcij za povezljivost in razvedrilo pa so prestavljeni na 8-palčni zaslon na dotik, ki navidezno lebdi nad armaturno ploščo. Fordovi inženirji seveda položaj krmilnikov in zaslonov niso prepustili naključju, ampak so ga določili z uporabo programske opreme, ki sledi pogledu, zaslon instrumentne plošče in osrednji zaslon pa sta postavljena tako, da v hipu zagotovita vse pomembne informacije.


Ko Fiesto preplavi glasba

Ali ste vedeli, da prepevanje v samoti pod tušem ali za volanom sprošča? Takrat, ko nas nihče ne posluša, si pač damo duška, ne glede na naš posluh. In prav sproščeno prepevanje za volanom ob spremljavi glasbe iz zvočnega sistema ima po mnenju strokovnjakov številne zdravstvene koristi. V novi Ford Fiesti, ki je opremljena z zvočnim sistemom B&O Play hčerinskega podjetja Bang&Olufsen, dobita tako poslušanje glasbe kot solo prepevanje za volanom nove razsežnosti. Fiestin zvočni sistem z 10 zvočniki in 675 W moči velja za najmočnejšega v razredu. Torej


Strast moramo deliti

Kaj pa vam pomeni strast? Ali je to posebej vročekrven odtenek modnega kosa ali šminke? Vroči poljubi? Morda branje razburljivega romana ali gledanje napetega filma? Na Instagramu do 20. 11. 2017 javno objavite fotografije, ki pokažejo strast, in jim dodajte oznako #FiestaStrast. Nagrada za najboljšo fotografijo bo noč v nebesih v dvoje. Ne verjamete? Avtorja zmagovalne fotografije bomo nagradili z vikendom za volanom nove Ford Fiste in z nočjo v rajski hiški posestva Nebesa v Kobaridu. Več na MojaFiesta.si/natecaj.