Čeprav so Ikeine rešitve prisotne v številnih domovih po svet, pa je ameriško podjetje Earnest, specializirano za nizkoobrestna posoijla za mlade, v nedavni študiji presenetljivo ugotovilo, da ljudje na neki točki 'prerastejo' Ikeino pohištvo. Preproste, praktične in ugodne pohištvene pogruntavščine povsem zadovoljijo ameriške študente in mlade zaposlene, a starejši kot postajajo, bolj posebno pohištvo si želijo. Rezultat je zagotovo povezan z zaslužkom. Če se z leti povečuje kupna moč, si je zagotovo tudi lažje privoščiti dražje pohištvo, in ga nato negovati, da dočaka zanamce. 


Ikea


Statistika anketirancev je razkrila, da razlik med spoloma praktično ni, je pa 24. leto starosti tisto, ko ljudje najbolj veselo zavijejo v Ikeo. Najzvestejši potrošniki švedskega velikana so tako mladi med 20. in 30. letom starosti, po 34. letu pa se zgodi točka preloma, ko potrošniki svoje domove pričnejo opremljati s kosi drugih ponudnikov. Med moškimi so bolj priljubljene trgovine s surovinami 'naredi sam', ženske pa raje obiskujejo tiste z bolj lično ponudbo in že končanimi rešitvami. 



Kako pa je pri vas doma? Glede na to, da živimo v zgodovinsko bogati Evropi, bi si upali trditi, da tudi Slovenci bolj kot masovno proizvodnjo cenimo zanesljivo domačo obrt in starine? Stopiti v popolno opremljen razstavni prostor Ikee je zagovoto magičen, a ne pozabite, ko se lotevate udomačitve lastnega stanovanja, se zanašajte predvsem na vaše prostorske zmožnosti in lastne občutke. Le s poslušanjem lastnih želja, se boste namreč počutili zares doma!